Kvällens höjdpunkt

Som fin avslutning på onsdagskvällen
har man ett litet föräldramöte inbokat.

Jomen ojsan så jävla spännande då.

Roligare saker kan man ju ha för sej!

Känns som jag kan det här med såna
sammankomster vid det här laget.

Undrar HUR många möten jag suttit
och genomlidit.
ENSAM mestadels.

Nej för fan,jag är inte inseminerad
på egen hand i nåt annat land bara
för att jag ville ha barn.
Så är det INTE.

Och lik förbannat har jag bara haft
mej själv att gå med dom flesta gångerna.

Iof det allra trevligaste sällskapet,
men ändå lixom!

Ikväll är jag väl inte ensam i den
bemärkelsen,men ändå ÄR jag ensam.

Jag håller mej på min kant s.a.s!

Fortfarande i det allra najsaste,
trevligaste och lättsammaste
sällskapet-så äre.

Fast faktiskt ska jag möta upp
"Den lilla varelsen" och min
"Fina U" innan.

Och så hoppas jag så innerst
in i helvete att det serveras
kaffe i föräldraminglet.

Annars kommer jag tamme
tusan inte beska med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0