Inte utan min mobil

Det är visst meningen att nån
s.k "tekniker" ska ringa mej
i dagarna.

Jag lovade snällRobin på XXX-
skitföretaget att jag skulle
va lättnådd.

Och bara för det sover jag med
mobilen under kudden,för man
vet ju aldrig.

Nåt svar på mejlet jag skickade
i förra veckan har jag naturligtvis
fått i flera omgångar.

Först blev erbjuden att slippa
betala för telefon och ADSL i
10 år framöver.

Sen skulle jag få en egen privat
tekniker till förfogande alla dagar.

Och avslutningsvis kunde jag få
jobb på reklamationsavdelningen.

Som CHEF!

Skojja bah.

Jag har inte sett ett snabela
ens i periferin i inkorgen.

Och NÄR den där jävla teknikern
kommer så kan man ju ge sej fan
på att han har max 10 minuter
kvar innan han går i pension,så
det slutar väl med att jag inte ens
har brus i telefonen efter det.

Då lägger jag mej ner och dör
till min egen pensionsdag!

GE MEJ STYRKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0