Inte trött,inte trött,intre ett dugg jävla trött!

Och vad gör man då om
inte nattskapar en smula.

Det går inte döfort,det
gör det inte,men vaddå
jag känner ingen press.

Det är ju inte november
riktigt än.

Tack och lov.

Högst sannolikt att det är
sista året jag kommer sitta
från september och fram till
24:e november med all denna
saliga röra överallt.
(övrig tid röra "nästan" överallt)

Å andra sidan måste jag ha
nåt att pilla med,skapa med
händerna och spåna på nya
kreationer och dom mest
omöjliga idéerna.

Fast,mer än hälften stannar just
vid idéer och det kan ju tyckas
jävligt bortkastat med tanke
på min enorma kreativitet!
=))

Just nu är det iaf änglar och
hjärtan som är kul.

I övermorron kanske det inte
är ett dugg jävla kul.

Då kanske jag har fått ett
helt annat infall som jag tror
är jättemycket roligare.

Det är det som är tjusningen
med mej på nåt sätt.

Jag är en aning
(läs:enormt)oförutsägbar!

Utom vad gäller kaffe.
Där finns bara EN sort och
det är Gevalia.

Gevalia  kan faktiskt ALDRIG
bli tråkigt.

Inte idag,inte imorr´n och
inte nån annan dag heller!

Fem,sex,sju-jag ska INTE sova nu!
(jag ska....just det,ta lite kaffe!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0