I ljust minne bevarad!

Inte nog med att jävlaskitförbannade
internetuppkopplingen inte funkar,se
på fan minsann så har min älskade
kamrat gått ur tiden oxå.

En kär gammal vän som stått vid
min sida i många,många år och
som för det mesta gjort mej sådär
fruktansvärt lycklig och glad.

Som jag har kunnat prata med om
allt,sparkat på i tunga stunder och
gråtit ut bredvid när jag varit nere.

Jag pratar förstås om min lilla
Husqvarna.

Hon hackar och tuggar fradga som
värsta rabies huggormen.

Men tack då´rå!

Vafan kommer härnäst kan
man ju undra.
(fattas ju en upp till tre)

Sen undrar jag om man möjligen
FÅR begrava en symaskin på tomten???

Jag vill ju ha henne nära lixom!

Skit samma,det där får jag fixa
imorr´n,eller i övermorr´n.

Nu ska jag dricka kaffe på
ballen med massor av värme-
ljus som sprakar!

Puss & Hej-jag är en sorgsen tjej!
(i mina bästa år!)


Friterad blomkålssvamp-såååå gott!


Kommentarer
Postat av: matilda

skojjar du :O jag vill fan ha en jag med :( (önskar mig i 20års present) (A)

2010-09-08 @ 22:24:02
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Vill ha vad???En Husqvarna eller??

Jotack,det vore ju en bra 20-års present,visst! =))

(& skitbillig,ha,ha,ha!)

Jag ska notera det iaf!

<3<3<3

2010-09-08 @ 22:40:19
Postat av: matilda

En enhjuling xD AHAHHA

2010-09-09 @ 00:30:13
URL: http://matildaglimner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0