Ha,ha,ha,jag lurar Routerjävlarna...

...som står i hallen och "flinar"
ironiskt åt mej varje jäkla gång
jag sveper förbi med min uppenbarelse.

Jag införskaffade helt enkelt ett
mobilt bredband sålänge.

Glöm att jag tänker sitta här och
böla i tangentbordet och få psyk-
bryt för att det inte kommer in
nåra som helst vågor från dom
där "burkarna" på hallbyrån.

Bra kärring reder sej själv.
Tills vidare iallafall!

Fan vad jag har att ta igen nu´rå!
Kommer ta hela natten troligtvis.

Fast först måste jag ladda med
en jävla massa kaffe.

Som om jag inte redan har bälgat
i mej tillräckligt sen igår em.

Flera liter-minst!

Men nu är jag här igen-ett tag!
(fast fan så segt det går!)


Till råga på allt såg jag en riktig "lustigkurre" igår!
Ett tecken eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0