Fotografens dotter...

...fick ta kvällens "förebild".

Sen in till den brokiga samling
som kallas föräldrar för att
få oss en hel jävla drös mer
eller mindre livsviktig skol-
information om allt möjligt.

För fan man blir ju helt jävla
yr i bollen av alla nya flashiga
grejer som dyker upp.

Som nu t.ex,jaha så ska det
bli nytt betygssystem igen.

A,B,C,D,E,F!

F = noll typ,och så toppar
vi det med streck,fast just
streck är ju ganska diskutabelt
och ganska svårt att avgöra
OM man vill ha istället för F.

Vidare ska det (som vanligt)
bli Nobelmiddag,och då behövs
förstås serveringspersonal
som kan serva ungdomarna
och lärarna i X antal timmar.

PLUS att disken ska plockas
in & ur i diskmaskinen.

Joråsatte det har man ju inte
haft här hemma i typ hundra år.

Ännu mer vidare ska det samlas
in pengar till klasskassan.

"Morfars kexchoklad" &
"Faster Örjans kola",
Salami och Underkläder!

Tack,men NEJ tack,jag ställer
fan inte upp på det en enda
jävla gång till.

Det där förbannade godiset
upptog hela källar´n eftersom
JAG blev tvungen att köpa ALLA
burkar och askar!

Underkläder va jag oxå tvungen
att köpa,i SISTA sekund,vilket
resulterat i att jag är stolt ägare
till en hel garderob med pojkkalsonger
storlek 170...MED GYLF!

Bra,jävligt bra-jag kan ju fan inte
utnyttja dom själv ens en gång.

Dels är dom för stora och förresten
behöver jag inte gylf,då jag varken
har snabel eller extra stor klitta!

Så jag säjer NEJ till allt vad
försäljning och "medhjälp"
heter what so ever!

Faktiskt tar jag hellre ett
banklån på livstid och kastar
in stålarna på klasskontot
än sitter med skåpen fulla
av osålda grejer.

Såvida dom inte får för sej
att sälja kaffe.

För isf äre inga problem
alls om jag behöver lösa
ut ett par plattor eller tio.


Supercoola morsor....visst!

Fotograf:"Fotografens dotter" fina U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0