Fear faktor,typ!

Det är ju fan inte klokt hur
poppis det har blivit att
videoblogga nuförtiden.

Tänk bara hur mycket tips
och råd ni skulle kunna få
av mej här very,very personal.

Jävligt fränt när ni ska till
och fixa midda´n,men inte
har en jädra susning om
vad ni ska hitta på,då hade
ni lätt som en plätt kunnat
trycka på "Play" och fått
er nåra liverecept steg för steg.

Men näe,skulle väl fan inte
tro det va!

Med tanke på den här s.k
dialekten hade det bara
blivit pannkaka av hela
skiten,och "Glamourfaktor´n"
dalat rakt ner till NOLL!

Därför kommer det fortsättningsvis
vad recept och sånt anbelangar va
precis som vanligt.

Jag skulle ju iof kunna videoblogga
UTAN ljud,med teckenspråk.
Inte för att jag kan teckenspråk,
men jag är en jävel på att vifta
med armarna.

Och så kan jag göra "Losertecknet"!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0