Det lutar åt...

...en ny router minsann.
Tror jag kanske!

Och det vore ju förbannat
skönt,för att inte säja en
ren befrielse om den här
skiten kunde lösa sej ifall
jag kopplar in en ny som
känner sej hemmastadd
direkt på min hallskänk!

Nästan så jag inte ville gå
och lägga mej alls inatt
eftersom Manpowersnubben
lånade ut sin lilla mackapär
under gårdagen och tills snart.

Det gör inte nånting alls om
han skulle råka "glömma"
att hämta den.

Bortsett från att jag måste
sitta i hallen med sladd nu
och till på köpet få sittsår
i arslet av mest obekväma
sittställningen.

Men vafan,jag har varit med
om värre saker.

Som att föda barn utan bedövning.
Klipp,klipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0