Blodstoppning!

Manpowersnubben ringde
för ett par minuter sen.

"Du,jag har trixat om lite
i dina teleledningar,nu
brusar det väl inte i luren?!"

Näe svarade jag helt jävla
paff över att slippa få skavsår
på trumhinnan när nån ringer.

"Hur funkar ditt ADSL då,
säjer han sen"?

Eh,öh-ja alltså just nu har
jag cyberconnection sa jag.

"Då KAN det va så att det
funkar i fortsättningen
avslutar teknikern".

Jo,man kan ju alltid hoppas
tänkte jag och såg framför
mej hur jag skickar nåt virus
till skitföretaget om det INTE
fungerar framöver.

Så nu sitter jag och håller
tummarna så knogarna vitnar.

Och alltså kan jag ändå inte surfa
eftersom jag måste hålla hårt
och länge som fan!


Kul liv....verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0