Bara att ta tag i onsda´n då!

Jag orkade inte rensa svampen
igårkväll.Faktiskt så gjorde jag
inte det!

Så det är väl bara att sätta igång
och se glad ut,för här kan man ju
bara sitta nåra minuter i taget!

Lillördag som det är.
Vetifan hur man ska
fira den idag!

En sak vet jag iallafall.
Jag ska INTE rösta på
Kristdemokraterna!

Varenda jävla dag står det
ju politiker(muppar)och
pratar i mun på varann.

Man blir ju för fan helt slut
i  huve´t på allt fjanteri.

Dom säjer en sak nu och
gör en annan sen.

Ungefär som om jag skulle
säja att jag ska sluta med
mitt kaffepimplande.

Kommer ALDRIG att ske!

Och förresten är det dax
för tretåren nu!


Kommentarer
Postat av: micha

ja och N plockade svamp i söndas...men jag renasde direkt ;) <3<3

2010-09-08 @ 09:36:27
Postat av: Mami svarar:

Micha:Duktig du är då ;DD

Nu har jag oxå rensat,det blir tortillas med svampstuvning,panerad fjällskivling och friterad blomkålssvamp.(ska va en höjdare säjer dom som vet)Spännande!

Puss <3<3<3

2010-09-08 @ 13:26:05
Postat av: matilda

skulle aldrig ge mig ut och plocka något såånt äckligt! BLÄ för svamp, smakar ju mögel :S HAAHHA

2010-09-08 @ 14:14:38
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: micha

tilda: bättre med hämtmat och cola va? ;)

2010-09-08 @ 15:26:04
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Svamp är GOTTIGOTTGOTT!

Micha:Njae,inte Cola iaf

2010-09-08 @ 17:10:36
Postat av: matilda

hahah nae bättre med vanlig mat och inte massa äckel svamp, känns ju som att tugga på skumgummi!

2010-09-08 @ 19:33:45
URL: http://matildaglimner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0