Älskade tonåringar

Tonåringar kan va helt jävla
otroligt dryga,jobbiga,störiga,
enerverande och helt sanslöst
ljuvligt gulliga!!!

Det fick jag erfara i affär´n idag.

Helt plötsligt sveper det förbi ett
gäng femtonåringar och en av dom
utbrister:

-"Hej Majso,vad fin du är idag".

Då hoppar det till i mammahjärtat
och man blir sådär extra glad,för
det kom så spontant och så äkta!

"TACK" sa jag och så snackade
vi en stund.

Fina,fina tonåringar!


Dagen till ära hade jag tråcklat ihop ett par matchande
brallor.Naturligtvis hade jag oxå blingat dom nertill!


Kommentarer
Postat av: matilda

SÖT :D skit häftiga byxor! :D

2010-09-07 @ 16:16:38
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Tack älskling <3<3<3

2010-09-07 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0