Vild & Vacker

Jag har aldrig fattat vitsen
med att städa INNAN man
får främmande!

Man måste ju ändå städa
efteråt iallafall.

Eller måste och måste
kanske är onödigt oxå,
jag menar typ att det
behövs mer efter än före!

Just städning är så förbannat
trist och tidskrävande,inget
kul alls i min värld!

Jag förstår mej inte på såna
som städar varenda jävla dag.

Har dom verkligen INGET
roligare för sej,eller va!

Jag tycker som så,att bara man
inte har skitigt på spisen,inte
en jävla massa disk och sålänge
dammbergen inte anfaller,då kan
man ägna sej åt annat.

Att toaletterna måste va fräscha
fattar ju vilken idiot som helst,men
där städar iaf jag medans jag sitter
där i godan ro.

Två flugor i en smäll kan man säja!

Nu ska jag dricka en jävla
massa kaffe.

På så sätt blir iaf ena toan
rengjord och städad snart!






Kommentarer
Postat av: micha

snyggt!!! passar dej ;)

hoppas ni får trevligt ikväll så hörs vi morrn love <3<3<3<3

2010-10-02 @ 17:23:03
Postat av: Mami svarar:

micha:Tack ;D

Puss & hörs½

<3<3<3

2010-10-03 @ 02:03:25
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0