Varför jag bojkottar Robinson

Vafan äre för jävla gnällspikar
på den där ön egentligen?

Sitta och klaga och gnälla och
böla och bete sej.

Jag hade lixom inte sagt nåt om
det va första säsongen,ever,men
för helvete,dom har ju själva sökt
dit.

Det är väl ingen som har tvingat
dom att delta.

Eller!

"Usch,jag gillar inte palmhjärta".

"Bröööl,jag kan inte känna glädje-
jag vill HEM".

"Åh,fan vad jag hatar den & den & den".

Jävla dumskallar!

Det är ju fan som att bli ihop
med en stor idiot.
Som man redan INNAN vet är
en stor IDIOT och sen sitta och
gnälla som satan över att man
inte vill "ligga" på beställning
fastän IDIOTEN redan på förhand
talat om att han har en sexualdrift
större än vårtan på Pomperipossas
fula kroknäsa!

Bortkastad tid & energi.

Fullständigt vanvettigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0