Utrymning!

Tror ni inte att chefen följde
med idag oxå!!!

Jag skulle ju för fan bara
hämta grejer till kontoret.

Typ!

Hade väl bara kommit dit
jag skulle,så gick brandlarmet.

Bö,bö,bö,bö,ja ungefär så tjöt
det i hela jävla varuhuset och
nån töntig röst pratade i högtalarna.

Det va fan bara att utrymma
stället och vänta på varmare
väder,för det va satan så kallt
att stå i snålblåsten!

Efter 7 minuter fick vi tack
& jävla lov gå in igen.

Narurligtvis hade det redan
innan börjat tjuta och leva
fan i "kaffetarmen",så jag
bjöd chefen på fika.
(ur egen kassa förstås!)


Folk drog benen efter sej som om det va på skoj-jävla puckon!


Efter det här smarriga fick chefen & jag världens
sockerchock och va tvungna att åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0