Ulla.Red är en toppenpingla!

Bäst som jag kommit innanför
dörren efter taxidrivingen så
fick jag em besök.

På med bryggar´n och fram
med nybakt kaka.

Sen blev det soffhäng & tjatter,
tjatter och fniss blandat med
allt möjligt.

Och vad halar Ulla upp ur lilla
påsen,om inte en hel jävla
uppsättningen med ljuvliga
"Bli-fräsch(are)-grejer"!

Hon vet vad en mogen(27-åring)
behöver minsann!

Ikväll ska jag låsa in mej på
toa och köra järnet med dessa
små raringar.

Tack snälla Ulla,eller som man
oxå kan säja:Ulla-Gulla! ;D


Jag sa ju att onsdagar är bra!
BÄST typ!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Varsågod!:)Du är ju egentligen lite för ung för dessa produkter,men du kan ju spara dem tills du blir lite äldre!;D

Tack själv för hela påsen full med grejer som jag fick med hem!!=))<3<3<3<3

2010-10-20 @ 18:58:44
Postat av: Majso svarar:

Ulla-Gulla:

=)) Här ska inte sparas nåt,här ska njutas medans tid är <3

Och du:vassego,det va så lite så ;D

<3<3<3

2010-10-20 @ 19:28:52
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0