Snart är skiten över!

Jag pratar förstås om dagen idag.
En s.k S Ö N D A G!

Fan vad jag hatar söndagar.

Dom är så jävla sega och tråkiga
och allmänt apäckliga att man
vill sticka ner fingrarna i halsen
och kaskadspy.
Långt & länge!

Först hade jag tänkt ta sovmorron.
Åtminstone till klockan 10.

Men näerå,strax efter att jag somnat
in av ren utmattning framåt 6 tiden,så
kunde jag inte ligga kvar längre.

Bra där!
Jätte,jätte,superbra-verkligen!

Men okej!

Så jag tryckte på bryggar´n och
knäppte igång dator´n.

Kaffet smakade som vanligt ljuvligt,
men inte fan va det speciellt mycket
nytt under regntunga skyar på nätet.

Men okej!(IGEN)

Plocka fram skaparlådorna och
sätta igång då.

Gick väl sådär.

Sen av en olycklig jävla (söndags)
skitslump råkade jag snubbla över
tvättberget from HELL!

Gick ju fan inte att ignorera längre.
Tror nästan att silverfiskarna bjudit
in varenda avlägsen släkting för att
förbereda julfirandet och leva rövare
i den där jävla högen som va högre
OCH längre än alla bergskedjor i
norra Europa,eller rättare sagt STÖRRE
än världens alla berg sammantaget.

Vart dom små äcklona tog vägen när
jag började sortera har jag fan inte
en susning om,och skiter i det gör jag
oxå kan jag tala om.

Det man inte VILL se existerar inte!

Så fick man sej lite ofrivillig motion
oxå genom att springa som en jävla
träningsnarkoman upp & ner mellan
tvättstugan och.......
.....spisen ja,för helt plötsligt blev det
dax att fixa käk mitt i alltihopa.

Själv drack jag kaffe!

Kul,jätte,jätte,JÄTTEJÄVLA kul va det
då rakt INTE!

Men jag gjorde´t det gjorde jag.
Käket alltså!

Och när jag ändå va i farten slängde
jag ner lite smör,mjöl och annat plock
i en blå bunke,som sen utvecklade sej
till värsta goda kladdkakan.(vit)

Disken ja,den ville jag egentligen
förtränga helt & hållet,men som jag
fullkomligt avskyr(nästan mer än söndagar)
att komma ut i köket på morronen och
se skitig disk,så tog jag förstås i med
hårdhandskarna där oxå.
(gula handskar för övrigt,fråga mej inte varför!)

Och sen,sen fick jag en blackout tror jag,
för jag hittade mej själv på balkongen med
en mugg feskallt kaffe och glödheta tår!

Så där satt jag!
I nåra minuter eller så.

Och nu är det tack & jävlar i min
lilla låda,bara drygt en timme
kvar på veckans i särklass mest
übertråkiga dag!

Bye bye söndag.
Fan va skönt!


Söndagar är som mental våldtäkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0