Scary!

"Bonde söker fru".
"Bonde söker fru".
"Bonde söker fru".

"Bonde söker.......vafan då"????

Två gånger har jag halkat in
på reprisen(mitt i natten)av
detta underbara(not)program.

Eller iof lite roligt kanske
det är!

Eller NÄE.
 
Snarare pinsamt som fan!
Eller alltså nu vet jag inte!

Sist jag snubblade in,va det
mitt i hon tjejbondens date.

Uj,uj,uj!
Oj,oj,oj!

Jag höll för ögona och lixom
bara kisade lite mellan fingrarna.

Dessutom blev jag bländad och
tvungen att hämta solbrillorna.

Jag trodde först att människan
hade vita strumpbyxor på sej.

SEN,sen fick jag se att hon va
likblek om bena!

VIIIIT!
Äre för att hon är en RIKTIG
oskuld,så dom fattar,eller???

Maj Gad vilken lustig/pinsam
programidé detta är.

Så länge man själv sitter
BAKOM och iakttar vill säja!

Vilken jävla tur att jag inte
blev bonde iallafall!

Eller lite synd kanske.

För Postverket alltså!!!


Majso söker man!
(låter ju mycket trevligare!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså, gör du?



2010-10-23 @ 10:19:34
Postat av: Majso svarar:

Anonym:Söker på det sättet att vissa är lite sega i starten om man så säjer!!! =))

2010-10-23 @ 10:46:16
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0