På tal om städning & disk...

...gissa VEM som ställde sej
och diskade inatt!?

MOI!

Under tiden puttrade bryggar´n
och "Den lilla varelsen" satt vid
köksbordet och nattbubblade
med mej.

Det känns jävligt skönt att komma
upp till en ren diskbänk mina vänner.

Och med tanke på att jag föregick
som extremt gott exempel igårkväll,
så mår jag som en fuckingqueen idag!

Couldn´t be better om man säjer så.

Dessutom har jag lagat mat,fixat
matlådor och hunnit med en sabla
massa kaffe i vanlig ordning.

TACK "Lilla varelsen" för Gevalia´t!
(Du vet hur man gör mej SUPERGLAD)

Kan va så att jag packar upp min
nya lilla "leksak" framåt kvällen.

Eller så väntar jag tills darlingen
kommer hem ,då kan vi testa ihop!

Och NEJ igen,det är fan ingen Dildo!
(jag har redan 2!OCH Geishakulor!!!)

Puss på Er!
        ♥


Just det,mammas lilla "Lilleman" tittade ju upp igår oxå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0