Övertiden nattetid

Lite seg är man minsann när
det sitts uppe mer än halva,
nästan hela nätterna.

Känns mest i ryggslutet och
benhinnorna på nåt skojsigt
men konstigt sätt.

Annars äre typ inga problem.

Idag skiner dessutom solen,
så inte fan kan en lördag
börja bättre.

Synd bara att det från och med
imorr´n kommer va jävligt
mörkt,mörkt JÄMT igen,nästan.

Jag gillar´t inte alls.

Vore det inte lika bra att ha
dubbel sommartid.

ALLTID!

Ställa tillbaka klockskrällena
TVÅ timmarna istället,och ALDRIG
ändra skiten igen.

Eller jag vet inte.

Det enda jag vet nu är att om
40 minuter så har jag en första
dejt för idag.

Och då vore det ju bra om man
gnuggat Sahara ur ögona så man
ser vart man sätter ner fötterna.

Ha en underbar lördag
och skit i alla måsten!

Kram Majso♥


Medge att det är fan så mycket skönare med sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0