Och så har "han" sjungit sista versen

Jag har fått låna älsklingens
borrmaskin,eller skruvdragare
om man så vill.

Med den kan jag göra små
söta hål i mina smycken.
(& det där lät ju bra,"söta hål")

Iaf vad jag skulle säja är att
det behövs en jävla massa hål,
och då är det ju bra på nåt sätt
om man kan borra fler än 3-4 st
i taget lixom.

Och det kan jag,men sen,ja sen
ballar den ur,böööörp och en
lång jävla suck på det!

Antar att batteriet hade sina
glansdagar nån gång på 60-talet,
kanske innan det till & med.

Såhär kan vi ju fan inte ha det
kände jag när skaparlusten gång
på gång fick sej en törn och dalade
ner under nollstrecket-BÖÖÖÖÖÖRP!

Satan vad det har gått åt ännu
mer kaffe eftersom batteriet
måste laddas ett par timmar
i stöten.

En "konstnär" måste ha rediga
grejer om det ska funka.

And guess what?

Nu står det en sprillans ny
borr på laddning.

Lördagens verkstad kan öppna!

Och om det blir tyst här ett bra tag
framöver så vet ni vad jag gör va!

Just det,leker med mina elektriska.

Vissa är lättroade minsann!


Den här gjorde jag klar i.........inatt ja!
(det är ju typ då Änglarna visar sej!)


Den här oxå!
Och är man mattegeni eller har stora tuttar så kan man
räkna att det totalt är 3 stycken HÅL,båda smyckena
sammanräknat.3 hål från en borrmaskin som gjorde
sitt sista dagsverke inatt!

Finns oxå här:
www.majdesajn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0