Min underbara chef

Jag har ju fan glömt att berätta.
Chefen sjöng för mej imorse
och så sa hon:
"Söta,rara lilla Majso,du är en
klippa här på firman och gör
ALLTID ditt bästa.Och bara
därför som en liten överraskning
på namnsdagen så får du ta hur
många fikapausar du vill.
Presenten kommer senare".

Ameh va säjer man lixom!
Borsett från tack & så!?

Jag har nog aldrig trivts så
mycket med en chef som
jag gör nu.

Vi har samma humor,är
lika jävla fräna och helt
osannolikt perfekta ända
ut i fingerspetsarna.

Det va skillnad mot "lillchefen"
jag hade för 24 år sen.

Det va ett riktigt jävla äckel.
Snuskhummer är ett milt ord.

Han erbjöd ALLTID skjuts hem
efter jobbet.
Stod alltid och strök med sin
läbbiga hand över ryggen när
man jobbade.
Kom ALLTID till mitt andra jobb
och stod och sliskade.
Och varenda jävla gång tyckte
han att jag skulle följa med hem
och käka sillmacka fram på
nattkröken.
(jag jobbade i nattklubb)

Jo man tackar.
NEJ!
Förbannat mycket NEJ!!!

Kanske är därför jag BARA
käkar sill(utan macka)på
midsommar.

Mitt på da´n alltså!

Jävla äckelfreak!


Han fick äta sin jävla sillmacka själv,snuskot!
 
Observera att personen på bilden INTE har
något att göra med "Lillchefen",han va
fanimej sju resor värre!!!

Kommentarer
Postat av: Leo

Euuw vad det är vidrigt med folk som utnyttjar sin ställning sådär! Gör mig så arg!! Stryk skulle de ha. Minst!!

Min chef är inte Guds bästa chef, men sånt där äckel håller han inte på med och det är jag riktigt glad för.

Tänk på annat nu och ha en fortsatt trevlig lördagkväll! Puss och kram

2010-10-23 @ 23:59:56
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0