Min nya leksak

Hela kvällen igår tillbringade
jag i köket.

Jag lekte,och lekte och så
lekte jag lite till med min
nya ögonsten/leksak/favvo.

Det finns så många roliga
tillbehör att man blir totalt
freaki´n exalterad.

ALLT vill jag prova.
Helst på samma gång.

Fast det blir ju lite svårt,
det fattar ju även såna som
inte har studieskulder.

Lite svårt lixom att slipa och
borra på samma gång typ!

Jag har putsat och jag har
fräst mönster.
Sen har jag sågat lite emellan.
För hand alltså,nåt ska man ju
använda sina fullkomligt perfekta
armmuskler till såklart.

Och hela jävla tiden får jag
nya idéer som poppar upp
i skallen och som sprider sej
som ringar på vattnet,nästan
lika fort som munherpes sprider
dom sej idéerna.

Och det vet man ju hur det
är med munherpes,för så fort
skiten kommit finns det ingen
hejd på hur förbannat mycket
dom jävla blåsorna förökar sej.

PRECIS så är det i min skalle nu.

Med idéer alltså,inte munherpes
tack och jävla lov.

Lyckligtvis har jag ju en perfekt
hjärna oxå till råga på allt,så jag
är inte speciellt orolig att nån idé
ska råka komma bort eller bli
stående i nån ödslig korridor
där uppe,naken,rädd & exposed!

Således kommer det bli väldigt
få timmar i sängen framöver,och
då tänker ni kanske att,men hallå
behöver inte människan sova alls
och få sin skönhetssömn?

Klart jag inte behöver nån "sån" sömn,
jag är ju för fan redan en skönhet!
=)


Min andra älskling!


"Godislådan",MUMS-på mitt sätt!


Skruvstycke måste man oxå ha.

Nu måste jag sätta fart,det fattar ni kanske!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0