Lite får man tåla

Såhär va det,att innan jag
införskaffade vissa små
elektriska hjälpmedel,så
va jag förbaskat tvungen
att stå & göra allt för hand.

Ni vet,fila & raspa & greja!

Vilket naturligtvis resulterade
i små(läs:ENORMA)självsprickor
på alla trettio fingrar.

Handskar säjer ni,använd
handskar då!

Jo men tjena att det funkar,
när materialet är mindre
än kvarkar typ.

Det hade varit lika jävla
omöjligt som att använda
pincett istället för sugklocka
vid en jobbig förlossning.

Men,inget ont som inte har
nåt gott med sej,nu behöver
jag iaf inte slösa tid med att
ta matpausar.(på fredagar)
Jag doppar helt enkelt bara
nävarna i grytorna,så får
jag midda´n intravenöst!


Noll,ett,två-jag är så smart SÅ!


"Självspricka"
(singular)

Kommentarer
Postat av: J

Vill bara tala om att "Kvarken" är en del av bottenhavet i norra östersjön , dvs inte så väldans pyttelitet..."kvarkar" däremot är ganska små...

2010-10-10 @ 12:02:09
Postat av: Majso svarar:

Tack J för upplysningen =))

som om jag inte visste redan,men iaf!

Läs kvarkar eller vad du vill om det känns bättre!

Jag kan ÄNDRA till "kvarkar"...bliru nöjd då!!!???

=))))

2010-10-10 @ 13:05:43
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0