Lagom mjuk & lagom kladdig

Vad gör man när man måste
pausa och kaffet redan är
uppdrucket för 20:e gången???

Ställer sej och provar ett
sprillans nytt recept förstås!

Och där fick man valuta för
pengarna förut.(tidningsköpet)

Bäst som jag vispade och rörde
i byttan,kom jag på hur jävla
förutseende jag(alltid)är,utan
att ens behöva överbelasta
mina perfekta hjärnceller.
(Just därför dom är så intakta)

Förutseende ja.
Jo,för förhoppninsvis får jag
fikabesök imorr´n,och den
lilla madamen(Ulla.Red)
gillar vit choklad.

Det VET jag eftersom hon sa
det förra veckan och naturligtvis
la jag in det på "hårddisken".

Vit choklad & Pistagenötter-
förbannat lyckad kombo.

Jag är en jävel på....mycket.
Det mesta faktiskt! =))


Och så luktar det.....onyttigheter och helt UNDERBART!


Om 25 minuter är det dax för avsmakning-och kaffe off course!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Åhh,va gullig du är!!=))MUMS!!I´ll be there,i promise!!<3<3<3<3

2010-10-19 @ 17:18:27
Postat av: Majso svarar:

Ulla.Red:

<3<3<3

Härligt att höra!

See You soon.

Btw:du glömde en "kille" här sist ;DD

2010-10-19 @ 19:45:08
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Ulla.Red

Hoppsan!!Så viktig är han=))Hämtar´n imorrn<3<3<3<3

2010-10-19 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0