Jävla slavdrivare!

Det är fan inte klokt att
en människa kan svära
så inihelvete mycket på
så kort tid som det tar
att skriva ett sketet litet
inlägg!

Jag som aldrig svär till
vardags!

Eller kanske att det händer
nån endaste liten gång.

När jag blir riktigt jävla
förbannad och lackar ur.

Men annars,annars skulle
jag fan inte komma på
tanken att svärta ner munnen.

Nu va det ju lixom inte det
jag skulle plita ner här.

Jag skulle typ bara säja att
chefen (min) är en jävla
slavdrivare ibland.

Äre söndag idag,eller är det
kanske torsdag?

Chefen säjer att hon skiter
fullkomligt i om det så hade
varit nyårsafton.

Men se där går min berömda
gräns iallafall.

På nyårsafton ska jag tamme
tusan va HELLEDIG.

Då är det ju såndäringa
förlovningsdag så då ska
det jävlarimej inte jobbas
mer än i köket,och det jobbet
är ju chefens kom jag på nu.

Dåså!

Då har vi löst det problemet,
eller ska vi säja: rena nöjet!?

I vilket fall som helst,så är
jag som ni vet en fruktansvärt
lojal anställd och just därför
(& en hel del för att det är skojsigt)
ska jag "ta tag" i det som ligger
och väntar lite överallt idag.

Även om det är S Ö N D A G!

MEN.

Det är på ETT villkor,och det
villkoret stavas "Afterwork"!!!

Och det borde inte va nåra större
problem att fixa ,jeftersom det
inte krävs nån taxi hem.

Jag är ju för fan redan hemma!

FEM,SEX,SJU-
Jag borde kanske börja nu!
(med ännu mer kaffe,först!)


Eller go´middag!

Kommentarer
Postat av: Annika

GOD middag hoppas jag att det blir!!I dag blir det Majsans kasslerlåda=)

Ha en riktigt skön söndag och glöm inte att vila skaparhänderna lite också:)

<3<3<3<3

2010-10-17 @ 11:18:22
Postat av: Majso svarar:

Annika:Midda´ja! =)

Mums med kasslerlåda <3

Inte mycket vila,mellanakter här & där bara(när jag fikar & så,ha,ha)-i övrigt har jag plåstrat fingrarna och införskaffat en liiiten rundfil som ska testas snart.Just det,jag funderar på att klafsa ner lite bakingredienser och se om det kan bli nåt av det :D

Kram & allt sånt där!

<3<3<3<3

2010-10-17 @ 11:51:31
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0