Goodie morning alla fans,er andra ger jag blanka fan i!

Söndag.
Smaka på den vetja.

Jag gillar INTE det ordet.

Det smakar inte bra alls.
Det är ett jävligt fult,segt
och fullkomligt asdrygt ord.

Tacka vet jag onsdag.
OOOOnsdag,åh det ligger
så fint i munnen och smakar
som,som solvarma smultron
och nykyssta hallontuttar.
(sån hade jag förut,innan dom
blev helt jävla perfekta)

Men som sagt,idag är det
fucking söndag,så det är
bara att göra det bästa av
den skiten.

Förtränga eller hitta på nåt
skojsigt,och absolut INTE
uttala ordet.

Man kan oxå kalla dagen
nåt annat.

För enkelhetens skull säjer
jag Da´n-innan-månda´n!

Så va det ur världen för den
här veckan då!

Ha en härlig dag före månda´n!
Själv ska jag längta till imorr´n.
Var så jävla säkra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0