Fröjdefull lörda´on my own

Jag glömde ställa klockan
inatt mitt pucko!

Så nu har jag missat flera
dyrbara timmar på morgonen.

Kändes inte alls bra i början.

Nu känns det bättre.

Jag blir lixom inte människa
innan första muggen kaffe
fått rinna ner i strupen.

Ikväll kommer ett gäng
godingar hit och då ska
dom få sej lite snax som
jag "tror" dom aldrig
testat förut.

Spännande,spännande!

Jag skulle vilja ha hit en
annan goding oxå,en som
är störtskön,just my kind
of girl.

En RIKTIG PRINSESSA minsann!

Men hon har nog ingen "Prinsesskattvakt"
idag,så det får bli en annan gång.

Puss & Kram till henne däruppe
i Slottet iallafall!

Lördag,lördag,lördag!
     Me like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0