Från och med nu...

...ska jag fan ta och
skärpa till mej.

Jag älskar typ positiv
stress och så,men det
får ju fan finnas gränser.
(även för mej)

I april va husvärden här
och talade om att snart,
mycket snart ska jag få
nya fönster på badrummet
och i min garderob,så det
vore ju väldans bra om jag
kunde plocka ur och förbereda.

Och SOM jag har väntat.
Och väntat,och väntat.

Idag,IDAG kom han som tydligen
har hand om fönsterbytet hit.

"Jo,alltså,på tisdag tänkte vi
fixa dina nya fönster".

Ameh tack så jävla mycket.
Låt se nu,hm....
I ett fucking halvår har jag
legat med mina väskor och
skor och bälten och tröjor
i sängen eftersom jag flyttade
ut min "walk in closet".

JÄTTEJÄVLABRA att det gick
sååå förbannat fort.

Knappt man hann blinka innan
dom står i farstun med spröjs
och fönsterhakar.

Hoppas att det är okej när jag
ringer värden och säjer att jag
ska betala novemberhyran
snart,mycket snart.

I maj nästa år typ!

Gud hör(inte alltid)bön!!!!
Tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0