En lydig man är en lycklig man

Man kan oxå säja:
"En lycklig man ÄR en jättelycklig man".

Och nu syftar jag på att dom
skridskoåkande Brynässuspensoarerna
vann kvällens hockeymatch mot Gnaget!

Gääääääsp...så bra då´rå!
För dom som orkar bry sej!

Så nu sitter älsklingen på väg hem
med ett stort jävla flin på läpparna
och säkerligen har han nån döbra(not)
dunkadunka på högsta volym i bilen.

Kul för han lixom att det blev vinst
när han ändå körde alla milen.

Dessutom kommer han ha ett
sånt där jävla lyckorus i kroppen
tills nästa match går av stapeln.
(& hans favvolag troligen loooosar)

Hoppas oxå för hans skull att han
känner sej förbannat alert när han
ska upp om nåra timmar igen.

Själv har jag skapat fritt som den
konstnär jag är.

Sen ska man inte glömma alla
inspirationspausar(läs:kaffe & cigg)
som man bah typ måååste ta sej,
för annars kan man inte fortsätta
utan att få migrän och psykbryt!


Vafan,haru köpt såna där fula Nördglasögon sa dom till mej
när jag kom hem med ovanstående.(för flera månader sen)

Ahhh men visst!
Och hur jävla bra är dom inte när man slipar och
filar så man slipper få metallbitar i ögona.

Dessutom ser jag ju jävligt artistisk och konstnärlig ut.
Och den fett fräna looken fick jag lixom på köpet,så nu kan
dom som hånade mej ta och knipa käft!
(Iof va jag redan frän,det här förstärkte ännu mer)

Cindy diggar mej som fan och anser att jag
är coolaste "mormor-matten" in history!

Respect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0