Det funkar inget vidare

Jag har som sagt very,very
svårt att sova på nätterna.
(av olika anledningar)

Men NÄR jag väl sover,ja då
MÅSTE jag ligga på magen.

Helst med ena(högra)benet
uppdraget mot hakan.

Att ligga på rygg är fan det
mest äckliga som finns!

Jag får panik & "bryt" och
blir allmänt muppig.

Så råkade jag läsa nånstans
att det är jättebra,för att inte
säja toppen att sova just på
rygg....

Det är inte bra att ligga på magen,
för då trycks tydligen organen ihop!
(Äre tuttarna dom menar?)

Och absolut INTE sova på höger sida,
för DET,DET är inte bra för hjärtat.

Det blir för stor belastning serrni!

Och hur fan ska det gå,för mej!!!???
Jag som BARA kan sova på just
magen och HÖGERSIDAN!!!

Inte konstigt kanske att man känt
sej "överkörd" och undersövd
varje morgon!(hela livet)

Nu har jag iaf  försökt ligga på
rygg i 4 nätter.

Ameh hallå,hur jävla bra har det
INTE alls gått då!!!

Jag har för fan inte somnat alls.
Inte ens små slumrar!

ÄNNU...

Eller beror det på att spikmattan
legat kvar under ryggen,hela tiden!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0