Biggest winner

Det är så jävla skönt att bara
kunna luta sej tillbaka och veta
att man inte tappat stinget.

Att man fortfarande har all
fränhet kvar och står på
toppen av hela skiten.

Sånt känns fett bra kan jag
be att få tala om.

Jag bara är typ.
Och om eller när det kanske
dyker upp skit och helvete,så
skakar jag bara lite på mina
perfekta höfter och fortsätter
shaket uppåt.

Hoppsansa så har man skakat
av sej dom jävla tråkigheterna
lika fort som en fluga pyser iväg
när man försöker ha ihjäl fanskapet!

Plättlätt med andra ord!

Orka bry sej om jävelskap
eller annan skit.

Det blir så snuskig stämning
av sånt,och det vill man ju INTE!

Nu ska jag ta min perfekta
uppenbarelse och dra mej
mot den perfekta sängen i
det perfekta sovrummet!

Natti,natti!

Och glöm för fan INTE:

"TA INGEN SKIT-NEVER EVER"
(den kan skithögarna behålla själva!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0