Apropå chefen...

...så är jag en väldigt flitig person.

Sånt gillar min chef svinmycket.

Inatt körde jag övertid fram till
halv ett ungefär,bara för att
kompensera trippen jag gjorde
på em.

Så idag tänker jag "flexa" lite
oxå,fast på fm istället.

Måste uträtta nåra ärenden.

Absolut inga privata,sånt skulle
jag aldrig i hela jävla livet göra
när jag får förtroende att va lite
halvt off ett tag.

Nej,nej,det är strikt jobbrelaterat!

Inte behöver jag köpa bakelser
för att fjäska heller vilket är
förbaskat skönt,jag gillar inte
fjäsk speciellt mycket,och jag
känner min chef vid det här laget.

Hon hatar oxå sånt!

Slöseri med tid säjer hon,och
jag håller med,fullkomligt!

Fast jag funderar på att ta med
mej broschyrer hem.

Broschyrer på olika kaffemaskiner.
Dom ska jag lägga i fikarummet och
sen får vi se om det händer nåt.

Hade ju om inte annat varit en
jävligt bra julklapp till en trogen,
idérik och helt fantastiskt lojal
och ärlig medarbetare!

Tills vidare får jag ladda "vanliga"
bryggar´n som vanligt,och hoppas
att Tomten och chefen möjligtvis
har lite kontakt innan jul!

Skål tisdag & kram på er!


Min perfekta Chef!
(Smicker brukar ju fan alltid gå hem,visst!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0