Seg,segare,segast

Hur i helvete kan man bara
sådär,så fort den där jävla
vintertiden sätter in,bli segare
än farmors julknäck.

VA?

Helt otroligt.
Man går som i dvala och
vaknar lixom inte,fastän
man aldrig somnar.

Märkligt det där måste jag
få lov att säja.

Och inte har jag fått nån
kaffemaskin till kontoret
heller för den delen.

En sketen liten perkulator-
bryggare letade chefens
förtjusande flickvän fram.

Fan vad jag gillar den lilla
ärtiga bruden.

Helt i min smak.

Vi har så jävla kul om dagarna
och kan lixom inte sluta skratta.

Perkulatorn däremot är ingen
höjdare precis.

Kokhett blir kaffet och dessutom
går det åt tre gånger så mycket
kaffe,och det funkar inte.

Måste nog snart ta det där jävla
firmakortet och köpa ett par
plattor Gevalia.

Eller många.

Gääääsp och ha en fortsatt
trevlig onsdag vetja!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Jag håller med fullständigt!!Seg är bara förnamnet så här års:( Ha en fortsatt trevlig onsdag du också!<3<3<3<3

2010-11-03 @ 19:36:10
Postat av: Majso

Ulla.Red:Tack gullet <3<3<3

2010-11-03 @ 22:42:26
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0