Så mycket mera...

...än fixat lite ärenden,pratat
med bekanta,lagat mat,druckit
kaffe och förberett inför skapandet
i nattens timmar har jag fan inte
hunnit idag.

Helvete vad tiden inte räcker till.


Först sprang jag på fina M och hennes J
(Alltid lika trevligt)

Sen irrade jag runt och fick väl
kanske hälften gjort innan det
va dax att flänga hem igen.

Solen sken och det va faktiskt
jävligt vackert trots att jag hatar
vintern och kylan mer än förbannat
mycket,mera,mest.

Tänkte hela vägen hem,att jag skulle
stanna och ta en bedårande vinterbild
till samlingen,men hittade typ inget bra
ställe att stanna spontant på.


Halvvägs hemma blev det ändå ett litet spontanstopp mitt på vägen!






Han hade lite bråttom,skulle troligtvis hem till em fikat!


Kommentarer
Postat av: Leo

Oh nice!! Den första bilden var sjukt snygg - snacka om vinter bild! :)

Jag gillar älgar, de är trevliga på nåt sätt.. Du får ju ha med dig lite äpplen som du kan bjuda på under dina photosessions så inte motivet måste kuta hem och fika med en gång. Då tror jag det blir bättre.. ;)



Hoppas du har skapat ordentligt inatt. Puss & kram

2010-12-01 @ 07:51:18
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Tack,men fasiken om det inte tagit sån tid(3 sek)att få upp kameran,så hade bilden blivit ännu bättre!I fortsättn.ska jag ha kameran i knäet.

Äpplen ja,det va en BRA idé =))



Och,det blev nåra halsband inatt minsann ;D



Puss & kram i kylan <3 (Nu är det -19 gr här,Brrr!)

2010-12-01 @ 08:23:54
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0