Rensa & röj ögonaböj!

Herre jävlar vad det har
fixats och plockats och
kastats och burits och
delegerats här idag.



Jag är fan klippt slut.

Har knappt hunnit dricka
nåt kaffe och då kanske
ni fattar hur förbannat
effektiv jag KAN vara!

Jag har typ fått ett sprillans
nytt sovrum,eller verkstad
beroende på vafan man vill
kalla det.

På eftermidda´n pratade jag
med en som jag haft "onda ögat"
till i många jävla år.

Jag har förresten ont i ögat
fortfarande,om man ska va ärlig.

Personen ifråga fjäskar och
fjantar numera som värsta
supertönten.

H*n har lärt sej att man INTE
fuckar upp med mej ostraffat.

R.E.S.P.E.C.T!
(Moahahah!)

Jävla PUCKO!

Nu ska jag plocka fram dammvippan
och svepa runt lite varstans.

Fan vad jag är duktig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0