Jävla arslen

Kul lixom,när man kommer
hem och inget hellre vill än
bara sladda in bilen på sin
parkeringsplats och studsa
rakt upp i soffan,och märker
att HOPPSAN Kerstin,det finns
för fan ingen parkeringsplats
kvar-inte ens 3 dm!

Det enda som fanns va en stor
jävla snövall som täckte HELA
min ruta där jag SKA stå.

Nu är ju inte jag den som är
den precis,så jag hivade upp
mobben och ringde hyresvärden
på STUDS!

Han kanske hade fredagsmys
precis då,men det skiter jag i.

MIN parkering SKA va snöfri
senast imorr´n,så jag beordrade
honom att ringa och fixa det.

Återstår bara att se om HAN får
arslet ur vagnen och verkligen
ringer snöröjjarmojjena!

Och gör han inte det,kommer jag
sabba lördagsmyset för honom oxå!

"SOM MAN PLOGAR FÅR MAN LIGGA".

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0