Hur fan ligger man!

Kanske hade varit smart att
NÅN jävla gång hoppa i säng
FÖRE 2 hugget på nätterna.

Men hur jävla lätt är det då?

Eller alltså,det är ju lätt att
gå och lägga sej,men totalt
jävla bortkastat med tanke
på att det är lögn i helvete
att somna,eller som jag,bara
falla i überlätt dvala framåt
småtimmarna lixom.

Och för den delen,vem vill
slösa bort en massa dyrbar
tid med att bara ligga och
ickesova när man kan va
kreativ from hell i så många
extratimmar varje kväll/natt.

Inte jag!

Fatta hur sämst jag är för
sängtillverkarna oxå.

Jag sliter inte ut så värst
många sängar.

Faktum är att jag knappt nyttjar
sängen överhuvudtaget.

Inte mer än när det ska
"vuxenlekas".

Och knappt ens då.

Orka förstöra finbäddningen lixom!

Tjena Hej vad jag INTE
ska gå och lägga mej!
(på väldig,väldigt länge)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0