Hej mitt vinterland!!!!!!!!!

Nej för helvete.

NEJ!

Det är fan inte mitt vinterland.

Jag väntar på en annan effekt.
Det är ju bara vinter året om
känns det som.

Det låter så jävla käckt att
kläcka ur sej "Mitt vinterland",
men det är varken käckt eller
skönt eller kul på nåt sätt.

Bara jobbigt.

Förut va jag t.ex nere och kollade
till mupparna som plogar utanför.

Ameh för fan,man kan ju tro att
dom bara kört radiobil förut.

Hejsan svejsan,lite vallar hit och
stora högar snö dit.

Och sen då?

Tror dom att folk har utfällbara
plogblad både fram och bak på
sina bilar,ELLER!

Det hade varit bättre om dom
gett blanka fan i att ploga
överhuvudtaget.

Till nästa vinter,om jag bor kvar,
ska jag köpa mej en monstertruck!

Då kan dom ju åka runt och fjanta
i sina fula traktorer nåra minuter.

Sen kör jag över dom!


Det här är världens äckligaste smörgåstårta!
Hur fan kan man förstöra nåt i vanliga fall så gott,med
fjorton lager leverpastej!!!!
Jag HATAR ju leverpastej...


Kommentarer
Postat av: Leo

Hahaha, så knäppt...

Jag tycker synd om dig! Håll ut, snart är det sommar igen!1! :)

Man tro att jag hade läst detta först och sedan skrev mitt eget senaste inlägg bara för att jävlas med dig. Så var det inte, jag lovar.



Värm dig med en het kopp kaffe så blir du i alla fall varm inombords.



Kramar!!

2010-11-29 @ 15:01:13
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0