Fullkomligt lysande!

För hundra år sen ungefär,
då dekorerade jag väggarna
med allsköns skit.

Mest för att slippa se dom fula
jävla tapeterna jag hade i alla
hus och hem.

Jorå,man har ju bott i nåra
stycken minsann!

När jag flyttade in här tillfälligt
(för 11 år sen)va det exakt samma
jävla dilemma.

Alla tapeter,i varenda fucking rum,
va så anskrämliga att man blev yr
i skallen och kräkfärdig när man
tittade på dom.

Men sen,efter 6-7 år av
"operation övertalning" och
ett sjuhelvetes tjat om att få
omtapetserat,så kom det där
Hallelujamomentet!

Och efter det har jag varit helt
jävla salig över att slippa sätta
upp en massa tavlor och bråte
och anat täckande skit,varpå
väggarna gapat tomma,och i
detta fall beiga.

Men ikväll fick jag ett ryck!

Testing,testing lixom.

Det lyser upp iallafall,så mycket
kan jag säja.


Innovativt som satan.
Och dessutom kommer min gloria få
en extra fin touch när jag sitter i soffan!
(inte för att det behövs,men ändå)

Glöm för fan INTE var ni såg det först bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0