Flyttkäk & glädjehopp

Nu äre färdigflyttat.
För idag alltså.

Och vad var det jag sa,
dom bah ääälskade mina
pajer och åt av hjärtans lust.

"Den lilla varelsen" gjorde ett
rejält glädjehopp på trappan.

Ett hopp så skuttigt att
bilden blev suddig.

Glöm föffan att det är
fel på fotografen!

No way lixom!


En lycklig liten snärta som just ska hugga in på maten!
Notera att inflyttningsblomman piffar upp stämningen oxå.


Just det,jag kan väl fan inte rå för att hon
hoppar innan jag knäppt klart!


Varelsens lilla M & jag gjorde ett hej då hopp!


Nu ska rotas lite i min
walk in closet.
Det vankas nämligen
gåbortmiddag ikväll!

Fett skönt att få sätta sej
vid dukat bord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0