Det viktigaste är att posa

Det är flytt på G.

Ja inte hos mej tack & lov.
Jag gillar inte sånt bök.

Men det gör tydligen andra.
"Den lilla varelsen" t.ex.

Det är en jävla massa grejer
som samlas på hög med åren.

Det ena otympligare än det
andra lixom.

Bära,kånka,svära och få
jävligt ont överallt....
.....är absolut INTE min melodi.

Jag är bara med i mat & fikaklubben.

Man får ju fan inte va dum.

För på nåt jävla vänster,så är
fikat och maten bland det viktigaste.

Och att dom andra har nåt fint
att titta på.
Förstås!


Här har dom slutat förta sej.
Inte alls konstigt med tanke på att jag trollat fram
godaste kakorna och kaffetermosar med Gevalia i.


Som gamar flockades dom runt fikabordet och det enda som
hördes va:Åhhh,Mmmmm!


Oj,oj,oj vad det flyttas.
Hej vilt och jävligt organiserat!
Eller om det är tillfälliga ledighetsklubben!


Själv gör jag det jag föddes till,att posa och bara typ
se bra ut.
Alla älskar en vinnare! =))


Till höger i bild står för övrigt en trogen bloggläsare,
en läsare som inte kan få nog av "det goda i livet".
D.v.s Majsomittilivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0