Åt helvete med alla ljugpottor

Folk (läs:idioter) som inte
kan hålla sej till sanningen
är stora jävla miffon.

Fattar inte att man genomskådar
dom gång på gång,hela tiden.

Tror att dom är så jävla tuffa
och kaxiga,fast det enda dom
är,är svin!

Patetiska nollor som måste
skylla hela sitt misslyckade
äckliga liv & leverne på andra.

Jag tycker inte synd om dom.

Jag HATAR dom.
Jag FÖRAKTAR dom.
Jag KRÄKS på dom och
önskar dom långt ända
in i helvete.

Gå och ruttna för fan,eller
lär er för en jävla gångs
skull att stava till SANNING.

Eller skit på er rejält!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm kanske kommer anmäla detta blogginlägg. Man blir ju rent av så jävla helvetes förbannad när man läser alla dessa förbannade jävla svordomar.Tycker annars du är en väldigt duktig och begåvad kvinna i dina bästa år sånär som på en månad och en dag.

2010-12-01 @ 16:29:19
Postat av: Majso svarar:

B.P.K.G.S :

Anmäl bara,jag är van vid sånt...trams! :S

Tack för komplimangen =))

Och så fyller jag faktiskt hellre i juni än i maj ;DD

2010-12-01 @ 16:34:06
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0