Ännu tröttare i mössan

Hå hå ja ja som tomten
inte hade sagt.

Jag är helt jävla lost i pallet
efter att ha pratat pensiospråk
och lyssnat på dragspelsmusik.

Präktig och helyllemysig ända uti
fingertopparna känner jag mej.

OCH slut som ett jävla
ålderdomshem mitt i natten.

Annars är det väl som vanligt.

Imorr´n kommer för övrigt
en hel armé med dragspel
och kanske en bastuba on top.

Måste bara förbi apoteket och
köpa en låda öronploppar,eller
vafan det heter.

Eller så drar jag igång min
gravyrmaskin och stör lite
fint sådär,PRECIS när dom tar
första tonen.

Kan bli så att jag får ofrivilligt
lång fikapaus efter det.

Men vem fan bryr sej lixom.

Tjoflöjt och hej tomtegubbar
nu jävlar lackar det mot jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0