Sol,vind & vatten

Kära nån då,vilket
vackert väder!

Bäst att fånga lilla
dagen och vara ute
så mycket som det
bara går.

Packa lilla ryggan med
kaffe & mackor.

Fram med fiskespön
och sittunderlag.

Man måste va rädd om
lilla blåsan,baciller i
muffen är INTE kul!
Vill man ju inte ha,alls!


Skitfrän i camou utstyrsel!
Se bara hur jag matchar med grön tröja!


Kaffe & macka....MUMS!


Min fiskepartner.(jag brukar ligga med han oxå!)
Men,gott om nån jävla fisk va det ont om!


Jag la ner fiskeriet en stund!


Sprang omkring och lekte naturfotograf istället!




Blev tvingad att "gå på plankan".


"Fiskehopp"


"Cindyhopp"


Kommentarer
Postat av: Leo

Men att du inte sadlar om och blir naturfotograf! Vilket ljus och vilka kompositioner!! ;) Sista bilden kräver ju verkligen ett proffs.



Verkar som ni hade en supermysig dag! Kramar

2010-05-04 @ 10:26:10
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Åh,tack-nu blev jag nåra cm längre!!

Det är faktiskt skitkul att fota.(inte bara hopp,skutt & annat!)



Jaa,vi hade det dömysigt,friska vindar,men ack vad det är ljuvligt att va ute i naturen.Doften,ljuden....allt det där!

Kraaamar!

2010-05-04 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0