Äta,åt och jävligt sugen!

Det är märkligt det här
med hunger och sug.

Som på morgnarna t.ex.

Då är jag ALDRIG hungrig.
Bara sugen på kaffe!

Men sen,vid 11 draget när
det är dax för typ 8:e muggen
kaffe då jävlar sätter suget in.
("dessa" perioder alltså!)

Och då ska man inte inbilla
sej att det slinker ner en
nyttig macka med avocado
eller leverpastej.(hatar leverpastej)

Näerå,då kan jag bli helt rabiat
om jag inte hittar nåt sött och
förbannat onyttigt förstås.

Jag förstår(till viss del)folk
som bor i skafferiet,smygäter
på toan och som t.o.m går i
sömnen och länsar kylskåpet
på nätterna.

Skulle jag mot förmodan hamna
där och komma in i en "evig"
period,så ska ni ju inte tro att
jag nånsin erkänner detta.

Över min döda kropp!

Jag kommer naturligtvis säja
att jag träffat en "FEEDER".

Och då byts "hoppbilderna" ut
mot "matningsbilder"...

Smask,smask,smaskigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0