Tack Sverige för tryckfriheten!

Tänk om man bott i nån
diktatur och inte ens kunnat
skriva "flaska" utan att riskera
att hamna i fängelse.

Här i Sverige får man skriva
vad man vill sålänge man inte
pekar ut nån.

Och det behöver jag ju inte
eftersom JAG vet vem eller
vilka JAG menar.

Att det sen finns vissa som
lider av storhetsvansinne,
schizofreni och allmän
personlighetsklyvning,det
är ju fan inte mitt problem.

Personer som inte har ett
eget liv och som inbillar
sej att ALLT i hela jävla
Universum rör dom,det
är fan bara att beklaga
och skratta åt.

Energin det tar för dom att
HELA jävla tiden "sitta på pass"
och fylla på papper i
kopieringsmaskinen,måste ju
ge en tillfredsställelse utan
dess like.

Nu fattar ni säkert noll,
men det gör jag och det
räcker för mej.

P.s måste hitta en bild
som gör sej bra i
färgtryck!!!!


Till mina "Stalkers"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0