Still waiting

Hade tänkt köpa mej
en veckotidning som
jag kunde ha liggande
på toan.

Det är ju alltid trevligt
med lite lektyr när man
sitter i sin ensamhet
och filosoferar!

Men förihelvete,varenda
jävla tidning handlar om
bröllop hit och dit.

Är det inte prinsessbröllop
så är det andras eller sitt eget.

Vaddå sitt eget förresten?

Vem fan har tid att arrangera
ett dunderbröllop på bara
ett par veckor.

Nu har jag ju inga problem
med den stressen,eftersom
ingen friat än.

Iof har jag sagt nej
till två frierier.

Not my kind of prinsar so to speak,
om man inte vill skita ner munnen!

Men iaf,OM jag nån gång ska
till att säja ja,så har jag kommit
fram till att kläderna är det allra
allra viktigaste.

Jag tänker inte servera trerätters.
Det går lika bra med kaffe och nåra
Bag in Box!

Men kläderna ja.

Man behöver ju inte ha nån
fluffig tyll snuttipluttkreation.

Man kan ju lika gärna ha bikini
eller shorts typ.

Skulle jag däremot bli tvingad
att ha klänning så blir det ju fan
inte lätt.

Vitt!

Vitt är oskuldens färg,och hur
mycket jag än skulle låtsas,så
har jag ju fan syndat tre gånger.

Kanske fyra!

Så då har jag bestämt att det får
bli svart underdel,vilken får stå för
mitt lilla(men ändock)syndiga leverne.

Och vit överdel.

Jag är nämligen helt & hållet okysst.

Hångel räknas för fan inte!

Men som sagt,ett frieri är väl
det enda som fattas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0