Semester eller semester!

Tänk er Gotland.
 
Tänk Visby och kullerstensgator.
Små pittoreska hus,rosor i överflöd
och ett sprudlande semesterparadis.

Så KAN man tänka.
Och så KAN det vara!

Jag HAR varit på Gotland.
Bott i Visby.

Promenerat på kullersten
och luktat på rosor.

Åh,det va så vackert.
Det va sommar,solen sken.

Hade jag trevligt?
Nä fy fan.

Dagar jag vill radera
ur hårddisken.

Dagar med ångest och
förbannat jävla tjafs.

HELA tiden.

Jag får spykänslor när
jag tänker på det.

Jag ser bara dom jävla
Gutefåren i betong.

Över-jävla-allt!

Tänker bockjävel och
vill räta ut dom fula hornen.

En liknelse utan dess like!!!

Det va länge sen jag va där.

Och jag vill INTE tillbaka.

Inte än på väldigt,väldigt länge!


Rena rama idyllen.
På bild alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0