Prickigt är roligt

Nu är den klar!


Lagom fladdrig över valkarna!


Kommentarer
Postat av: Leo

Nice!! Try it on, och matcha med rosa converse!! ;D



Jag har också sytt i helgen faktiskt... men jag säger inte vad, för det är inte klart än. :) Men snart så.



Ha en bra måndag, trösta dig med kaffe om det är jobbigt... Det brukar i alla fall ta bort mitt sug på godsaker. ;) Kramar

2010-05-17 @ 13:37:00
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Okej´rå,ska testa snart =)



Nu blev jag nyfiken,I´m looonging to see your piece af art ;)



Tack & detsamma önskar jag dej,jag dricker kaffe så det står härliga till,är snart uppe i ½ kg!!!!

Kramis!

2010-05-17 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0