Och solen skiner

Är det inte amazing.
Solfan hade tydligen
lust att visa sej idag!

Inte för att jag ska
sitta på gräsmattan
med eftermiddagsfikat,
men det ser ju fan så
mycket trevligare ut
än när regnet öser ner.

Ska väl slänga ihop en
liten tårta dagen till ära.

Har man tur kanske det
blir en liten påhälsning
i Majsoresidenset framöver.

Egentligen kan jag tycka att
dessa Mors & Farsdagar &
Hjärtdagar och fan och hans
moster är ena jävla påhitt.

Ska det va så förbannat
svårt att uppskatta varann
lite oftare,typ en smula
varje dag istället för som nu,
dra igång värsta köphysterin
så folk blir helt jävla rabiata
och överdriver in absurdum.

VA!

För mej är det MIN dag
varje dag.

Och dessutom (egentligen)
ens förbannade plikt att
uppskatta ALLT.

Varje dag!

Så grattis på er allihopa.
Morsor,farsor,hjärtan och
allt vad ni nu är.

Och ha en riktigt mysig dag.

För det ska JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0